~sudi-sudi la like ek~

jom foLLow cik yaya

ALHAMDULILLAH ! !


taraaaa !!..cik yaya kembali berceloteh di sini..
alhamdulillah kputusan cik yaya stkat ini agak meningkat..
ape yang cik yaya xsangka..subjek yg cik yaya rasa agak susah ntok cik yaya skor..
tp kali ini cik yaya dpat skor ngn kptsan yg agk oke jugak la..
nk kate gempar xde la sangat kan..
yang penting peningkatan tu ade la dari yang sebelum2 ni..
cik yaya bersyukur sangat..!!
sekarang cik yaya di sem 3..hurm..dah sem 3..
makin naek sem..makin susah subjek yang cik yaya perlu fokuskn..
papepown cik yaya akan terus berusaha sampai mendapat keputusan yang cemerlang..
ape yang cik yaya lalui sekarang ni memang agak susah dan agak mencabar diri cik yaya untuk teruskan
tapi demi masa depan yang cerah dan keluarga tersayang..cik yaya akan tetap kuatkan semangat 
untuk berusaha walaupun dugaan yang agak berat menimpa cik yaya nanti..
hanya tinggal cik yaya je harapn mak ayah yang terakhir utuk buktikan bahawa cik yaya jugak 
boleh berjaya..insyaALLAH..
dengan adanya tuhan disisi cik yaya..cik yaya tetap akan kuat..
hanya ia yang dapat menolong cik yaya didalam susah..
buat mase sekarang pedulikan kate-kate ejekkan orang sekeliling..pedulikan hal dalam kain orang..
dieorang bukan penentu mase depan kite kan..chill~
cik yaya jugak ingin berterima kasih pade my special fren cik yaya..die la yang banyak bagi semangat dan 
tunjuk ajar kat cik yaya sampai cik yaya dapat skor beberapa subjek..die dah 2 sem dapat dekan..
bestnye dengar..cik yaya nak jugak jadi cam die..insyaALLAH suatu hari nanti 
cik yaya akan pastikan cik yaya jugak dapat jadi dekan cam die..
siape xnak kan digelar dekan..semua orang akan pandang..
sekarang rupa paras xpenting..tapi ape yang penting ilmu kene ade..tanpe ilmu sape la diri kite..
nak ke orang panggil kite si BODOH..
of coz xnak kan..if xnak kene la susah cikit..
walaupun kekadang cik yaya agak down dengan pelbagai masalah..but cik yaya tetap kene cool,
dan kuat..^_^..sem nie..semangat baru cik yaya agak berkobar-kobar..ntah la kenapa..
cik yaya harap sem nie xde ulangi pape paper lagi..
cukup setakat sem lepas..
huhuhu..^_^
 
sekiannn..

2 comments: